Zkvalitněte svůj web pomocí obsahového marketingu

Lepším obsahem na webu ke zlepšení SEO? Zdá se vám to přitažené za vlasy? Pak se ale velice mýlíte. Copak jste nikde nečetli, že obsah je král? Když se v optimalizaci svého webu zaměříte na obsah, budete pravidelně kvalitní, čtivý a zajímavý obsah vytvářet, přilákáte na web další a další návštěvníky. A každý návštěvník je váš potenciální zákazník, ze kterého můžete mít kýžený zisk. Ze spokojených zákazníků se následně stávají vracející se klienti. A přesně pro ně je třeba obsah webu vytvářet. Z hlediska SEO je kvalitní a přesně zacílený obsah jednou z jeho nejdůležitějších částí.
 kousání tužky

Proč nejsou vidět ihned výsledky?

Pokud se pustíte do tvorby obsahu, musíte počítat s tím, že ovoce vám tato činnost přinese až za dlouhou dobu a vidět za vámi bude spousta vykonané práce. Vybudovat svoji značku a vztah se vašimi zákazníky tak, aby se k vám rádi vraceli a měli rádi vaši značku, trvá někdy roky.
 mladá analytička

Co je obsahový marketing?

Obsahový marketing je bohužel špatně měřitelný a nefunguje tak, že napíšete jeden dva kvalitní a originální články, dáte je na své webové stránky a na druhý den budete očekávat příliv návštěvníků. K tomu, aby k vám zavítalo více návštěvníků se budete muset postupně dopracovat. Smyslem obsahového marketingu je vytvářet unikátní informace, o které se vaši zákazníci zajímají. V souladu s tímto se budou zároveň zajímat o vás. Mnoho lidí je na internetu jako doma, vyhledávají si informace, čtou články a recenze, sledují videa a komunikují na sociálních sítích. Když jim všechno toto nabídnete, ve své podstatě vytváříte obsahový marketing.
 

Proč je důležité budovat důvěryhodný web?

Webové stránky, které jsou hodnotné a přínosné pro návštěvníky a které s nimi komunikují třeba i prostřednictvím sociálních sítí, mohou díky tomu lépe s návštěvníky navázat důvěryhodný vztah. A co si budeme říkat, celý obsahový marketing je založený na vztazích a důvěře. Nestačí jen sdílet zajímavé informace. Je důležité být aktivní a o své čtenáře se náležitě starat. Třeba i tím, že je nenecháte čekat na dotazy, které uživatelé stránek vznášejí.
 

Posilujte vzájemnou důvěru se svými čtenáři

Sledujte, co se vašim návštěvníkům líbí a co naopak nikoliv. Důvěru uživatelů získáte, když budete psát hlavně to, co chtějí znát oni. Zároveň je třeba oslovovat čtenáře jazykem a stylem, které jsou jim blízké, a působit přitom nenuceně a přirozeně. Zapomeňte na vyumělkovaný text plný odborných výrazů, kterým čtenáři stejně moc nerozumějí. Dobré vypravěčství je jedním ze způsobů, jak budovat a posilovat důvěru. Lidé mají rádi příběhy. Jejich prostřednictvím můžete svým čtenářům sdělit to, co potřejete.